lørdag den 21. januar 2017

MY SALE BUY



Januarsudsalg er i fuld gang og jeg her som mange andre også shoppet lidt. Jeg har dog kun gjort et køb, men det er et god basic køb! Jeg har købt en uld frakke som var sat ned til KUN 299,95 DKK! Det er en frakke, som er i god kvalite og klassisk snit.
Jeg har prøvet at se om jeg kunne finde den til jer, men desværre tror jeg den er udsolgt hos H&M.
 Har i gjort et super køb under Januarsudsalg?? ❤ 

January Sale is in full swing and I here as many others as well some shopping. However, I have only made a purchase, but it is a good basic purchase! I bought a wool coat which was reduced to ONLY 299.95 DKK! It is a coat which is in good quality g and classic cut.I've tried to see if I could find it for you, but unfortunately I think it sold out at H & M.
 Have you done a super buy during January Sale ?? ❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar