tirsdag den 31. januar 2017

JANUARY FAVORITES 2017

Jeg har fundet min tre favoritter for januar måned. Den første er min helt nye frakke som jeg skrev et indlæg om her. Det er en super lækker uld frakke til en super god pris!

I found my three favorites for the month of January. The first is my brand new coat that I wrote a post about here. It is a super beautiful wool coat for a super good price!


Den næste er NYX butt "naked" palette. Den er fyldt med 15 øjenskygger med mat og skinnende finish, 4 rosenrøde blushes, 2 illuminators og en bronzer. Dette er det perfekte kit til at skabe naturlige looks til dagtimerne og lidt mere dramatiske til natten. Den er nem at arbejde med og holder en hel dag.

 The next NYX butt "naked" palette. It is filled with 15 eye shadows with matte and shiny finishes, 4 rosy blushes, 2 illuminators and a bronzer. This is the perfect kit to create natural looks for daytime and a little more dramatic for night. It is easy to work with and will last an entire day.

Jimmy Choo Illicit Flower er min nye yndlings parfume. Duften er hypnotisk med fristende og forførende noter af abrikos, grapefrugt, jasmin og fresia.

Jimmy Choo Illicit Flower is my new favorite perfume. The aroma is hypnotic with tempting and seductive notes of apricot, grapefruit, jasmine and freesia.
 

1 kommentar:

  1. Rijschool den haag Hofstad rijopleiding is écht gevestigd in Den Haag Wij helpen je met het behalen van je autorijbewijs na je rijexamen leer je pas echt autorijden Wij helpen je een heel eind op weg om het verkeer in Den Haag én in Nederland de baas te zijn Wij gaan voor kwalitatief rijden!

    SvarSlet