fredag den 2. december 2016

COUNTDOWN TO CHRISTMAS - 2. DECEMBER

December 2nd - 22 days back

Jeg har lavet den første julelækkeri til min forlovede, familie og jeg, og det er min forlovedes julelækkeri, nemlig havregrynskugler. Jeg vil gerne dele denne super lækker og nemme opskrift med jer, så her kommer den: 

I made the first Christmas sweets for my fiance, family and I, and this is my fiance Christmas sweets, namely oatmeal balls. I would like to share this super delicious and easy recipe with you, so here it is:

200 gram smør
680 gram havregryn
600 gram flormelis
120 gram  kakao
18 spiseske kaffe

200 grams of butter
680 grams of oatmeal
600 grams of powdered sugar
120 grams of cocoa
18 tablespoon coffee


Smør smeltes og resten kommer i. Rul dem runde og vend dem i enden krymmel eller kokosmel.  

Butter melting and the rest comes in. Roll them round and turn them into the end granules or desiccated coconut.


ENJOY! ❤

2 kommentarer:

  1. Skal prøve den opskrift, da den ser vildt nem ud ��

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den også selv min forlovede synes det ;-)
      -Katrine

      Slet