lørdag den 10. december 2016

COUNTDOWN TO CHRISTMAS - 10. DECEMBER

December 10th-14 days back
 
I går aftes tog min forlovede Sune og jeg hjem til min familie, for at julehygge med dem. I dag var Sune,  mine to brødre og jeg taget ud for at købe julegaver til mine forældre og hvem vi ellers manglede til. Det er blevet en tradition at købe gaver sammen til vores forældre. Her til aften vil vi alle julehygge med hjemmelavet æbleskiver og god mad. 
 
Last night took my fiance Sune and I go home to my family for Christmas fun with them. Today Sune, my two brothers and I took out to buy Christmas presents for my parents and whoever else we lacked. It has become a tradition to buy gifts along to our parents. This evening we will all Christmas atmosphere with homemade fritters and good food.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar