tirsdag den 26. april 2016

MY DREAM TRIP

 Sommeren er lige om hjørnet og derfor vil jeg gerne fortælle jer om min drømme rejse.
Jeg vil gerne til kærlighedens by nemlig Paris sammen med min kæreste. Sammen med ham vil jeg gerne opleve den franske kultur, som den enestående udsig fra Eiffeltårnet, (Jeg har hørt at man skal besøge Eiffeltårnet så tidligt på dagen som muligt) se den smukke triumfbue og Notre Dame.
Udover det vil jeg også gerne spise god fransk mad og opleve den enestående mode, som bare er noget for sig. På hotels.com kan du lige nu spar 20%+10% ekstra på Paris-tur. Eller kan du spar op til 70% på andre rejser. Elles kan du lige nu få billige hotel og fly hos Momondo. Så kan du måske flyve billigere til Paris. Og hvis Paris ikke er din smag kan du finde billige hoteller på Trivago.

Summer is just around the corner and therefore I would like to tell you about my dream trip.
I would like the city of love for Paris with my boyfriend. With him I would like to experience the French culture, as the unique vie from the Eiffeltower, (I have heard that you have to visit the Eiffeltower so early in the day as possible) see the beautiful arch and Notre Dame.
Besides that, I also like to eat good French food and experience the unique fashion, as just something for themselves.
At hotels.com you can now save 20% + 10% extra on the Paris trip. Or you can save up to 70% on other trips. You can now get cheap hotel and flight with Momondo. So you might fly cheaper to Paris. And if Paris is not your taste, you can find cheap hotels on Trivago.


Husk at holde dig opdateret på rabble.dk.
Og følge med på deres instagram: @RabbleOfficial
Remember to keep you updated on rabble.dk.
And follow their instagram: @RabbleOfficial

This post is in partnership www.rabble.dk 

3 kommentarer: