lørdag den 30. april 2016

APRIL FAVORITES

Jeg har fundet mine tre favoritter, som jeg har brugt uafbrudt i april.  
 
I have found my three favorites that I've used continuously in April.
 
 
Det er først nu det dansk vejr har været sådan rimlige at jeg kunne lufte mine sorte lak loafers, som jeg købt i Berlin i november måned. De er så behagelige at gå i og på samme tid ser de fede ud.
 
Are only now the Danish weather has been such rimlige that I could vent my black lacquer loafers, which I bought in Berlin in November. They are so comfortable to wear and at the same time watching the fat out. 


 
Når jeg har skulle slappe af har jeg taget musik i ørene og tegnet i min Calming Coloring. Det er så afslappende og de bliver så flotte! Denne er købt i Søstrene Gerne for 50 kr.
 
When I needed to relax, I have taken music in the ears and the sign in my Calming Coloring. It is so relaxing and they look so good! This is bought in Sisters Like for 50 kr.

 
Nilens Jord Black Diamond Eye Shadow Skråpensel til 85 kr. Den skråpensel lette at arbejde med og som skabt til øjenskygge med et højt indhold af mineraler.
 
De silkebløde syntetiske hår gør disse pensler til noget helt særligt og er som skabt til pudder med et højt indhold af mineraler.
 
Jeg bruger denne til foundation hvilken jeg synes den er super godt til. Jeg vil klart anbefale børster der fra.  
 
Nilens Jord Black Diamond Eye Shadow Oblique Brush for 85 kr. The angled brush easy to work with and made for eyeshadow with a high content of minerals.

NileJord Black Diamond Powderbrush Kabuki for 180 kr.
The silky synthetic hair makes these brushes to something special and is perfect for powder with a high content of minerals.

Nilens Jord Black Diamond Flatcut Brush 105 for 165 kr.
I use this for the foundation which I think it is super good. I would definitely recommend brushes that off.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar