fredag den 29. april 2016

LIEBSTER AWARD

I dag er det lidt af et anderledes blogindlæg, jeg skriver her på bloggen. I går blev jeg nemlig nomineret af den søde Nanna Ørner fra Spectrum til en Liebster Award! Til alle jer, der ikke kender Liebster Award, så er det en sød gestus, som bloggere kan give hinanden. Man kan kun nominere blogger med under 1000 følgere på  Bloglovin, antager jeg. Det er fin måde at anerkende de mindre blogs på og en fin måde at små bloggere kan skabe et netværk på.
 
Regler for Liebster Awarden er følgende:
– Tak bloggeren du er blevet nomineret af.
– Vis awarden på din blog
– Besvar de 11 spørgsmål fra bloggeren, som nominerede dig
– Skriv 11 facts om dig selv
– Nominer 11 nye bloggere med under 1000 følgere
– Find på 11 nye spørgsmål til dine egne nominerede
 
 
 
 
Nannas 11 spørgsmål til mig:
 
1 | Hvorfor startede du bloggen?
Jeg startede min blog, fordi jeg altid har elsket mode og at være kreativ, så det var en fed måde at kombiner det på. Derud over har jeg altid udtrykket mig igennem tekst, enten i en dagbog op eller lignede.
 
2 | Beskriv din stil.
Jeg vil beskrive min stil som klassisk, men med et twist af noget råt, sporty eller enkelt. De nuancer jeg går i er sort, hvid og grå, men jeg leger med mønster og forskellige stoffer.  
Jeg vil igennem mit tøj udtrykke mig slev for den jeg er.

3 | Beskriv dig selv.
Jeg er perfektionist, målrettet og kreativ, og det er jeg kommet rigtig langt med på mange måder. Der ud over er synes jeg at min familie og min sundhed er vigtigt.
 
4 | Yndlingsting i hele garderoben.
Det må helt klart være mine sorte lak loafers, jeg købt i Berlin i november måned. Jeg har brugt dem så meget, som jeg nu kan komme til i det danske regnvejr. Og da jeg fortale min kæreste om dette spørgsmål, så sagde han at det helt klart måtte være dem ha ha!
 
5 | Hvilket årti ville du skrue tilbage til og hvorfor?
Jeg vil gerne skrue tiden tilbage til 90'erne, og være de 18 år, som jeg er nu. Jeg vil gerne opleve en verden, hvor man som venner, kærester og familie var mere nærværende. Der udover kan jeg godt lide stilen og musik fra det årti.  
 
6 | Yndlingsdestination i hele verden og hvorfor?Af de steder jeg har været er det nok Norge. Jeg var der oppe da jeg var omkring 10 år med min forældre og mine brødre. Jeg er så fascineret af naturen, og jeg glemmer aldrig vores tur op i de norske fjelde. Det er bare SÅ SMUKT!
 
7 | Hvor ser du dig selv om 10 år?Jeg tror at min kæreste og jeg bor sammen, vi er måske endda gift og har måske et par børn. Ellers bor jeg med min kæreste, og jeg er ved at få en virksomhed på benene.
 
8 | Hvad elsker du mest ved dig selv – både fysisk og psykisk?
 Jeg kan så godt lide mine klar blå øjne. Jeg kan godt lide formen og farven på dem og så ser jeg det som et plus at jeg skal bruge briller.

Jeg kan godt lide at jeg er sådan et målrettet menneske og jeg er sikker på at jeg nok skal komme langt i livet.
 
9 | Hvad er din største frygt?
Min største frygt er at mindste dem, som står mig nært. Jeg er et familiemenneske og vil gør alt for alle har det godt.
 
10 | Hvad ville du være da du var lille?Da jeg gik i børnehave var min store drøm at være sygeplejeske, også selvom jeg ikke er så glad for blod. Da jeg så kom i skole, var det i den mere kreative retning, nemlig designer.
 
11 | Største inspiration (sådan i livet generelt)?
Den største inspiration i mit liv, er alt det omkring mig. Det er det der giver mig ideerne til min blog med mere og livsglæde i livet generelt.
 
11 facts om mig:
1Jeg er en meget målrettet person, jeg skal nok nå mit mål, selvom vejen ikke er lige. Man skal ikke give op så let!
2| Jeg er ordblind i en meget mild grad, men det er ikke noget der har stoppet mig i at nå mine mål eller påvirker min hverdag.
3| Jeg går for det mest i kjole og nederdel. Spørg mig ikke hvorfor, sådan har det altid været.  
4| For at slappe af tager jeg min "voksen"malebog og sætter noget musik på. Så tænker jeg ikke på andet.  
5Jeg mødte min kæreste på det skolehjem jeg bor på i Esbjerg. Han var ved at tage sin uddannelse til Falkmand og det viste sig at vi kun boede 30 min fra hinanden når jeg er hjemme.
6Jeg hader gyser! Kan slet ikke se dem.
7Jeg elsker at læse gode bøger! Men jeg gør det bare ikke nok, men jeg er sikker på at til sommer at jeg for tid til det.
8Jeg er en utrolig nærig  person. Jeg bruge kun penge, hvis jeg synes er helt for elsket i det eller virkelig har behov for det.  
9Nogen kan bare blive forelsket i en taske, sådan har jeg det med sko.  
10| Jeg har altid en notesblok og kuldepind ved siden af min seng, for om aften for jeg en masse ideer og så skal de bare ned.
11| Hvis du kigger i min kalender så har jeg planlagt indlæggene på min blog, men også to-do lister.
 
Mine 11 nominerede er:
Laraiba fra: Laraiba
Emma Line fra: Emmaline
Anonym fra: Confessions of a pseudo mom
Thomas fra: enfarmand.dk
Helena fra: Helena Troelsen
Amalie fra: Carle Carle
Louise fra: Moderngirl
Ditte fra: Vedvarende Hverdag
Michael fra: Dansk Mode
Juliee fra: Juliee Crista
 
Mine spørgsmål til dem er:
 
Hvorfor begyndte du bloggen?
Hvorfor skriver du om det du gør på din blog?
Beskriv dig selv med mindst 5 positive ord.
4 | Hvad var din største drøm som lille?
5 Hvordan vil du gerne have, at din fremtid ser ud?
6 Hvad er dine største styrker og svagheder?
7 Hvad er det for et kompliment du er mest glad ved?
8 Hvad er du mest stolt af?
9 | Hvad er din ynglings ting?
10 | Hvad er din drivkraft i livet?
11 Hvad er din største frygt?
 
Held og lykke til alle!

1 kommentar:

  1. Hej Alle, jeg hedder Safa El Sadat, jeg er gift i 20 år med min mand, og vi har to søn, ældre en 16 og yngre er 11 år. Min mand elskede mig meget, men det kom til et tidspunkt, da han var involveret i affære med en kvinde, som er hendes kollega. Jeg har aldrig forestillet mig det, men på en eller anden måde ændrede hans holdning til mig og børn, hans sene kommer fra arbejde fik mig til at tænke over sagen. Selv på mit 20 års bryllupsdag i marts holder jeg mig væk fra sex som vi lover at gøre det på brylluppet årsdagen, 15 dage før bryllupsdagen meddelte han ja, at han havde sex med sin kollega. Han bragte hende i min seng, da jeg var ude for arbejde, det betyder, at mine følelser var fuldstændig værdiløse for ham. Min mentale tilstand er fuld af smerte, jeg tror jeg ikke kan glemme og genvinde smerten. Denne kvinde var i fuld kontrol med hende og jeg ville aldrig gøre det med vold, hun vil vinde over mig, da hun er skilt, hun sagde, hun var jaloux over vores forhold, og hun vil ødelægge mig ved at tage min mand. Jeg var nødt til at diskutere det med en ven, der bad mig om at finde en god stavekaster, først og fremmest troede jeg aldrig på denne Cast stavemåde, men jeg må prøve det, indtil jeg kom på tværs af PROPHET NOSA UGO email på internettet om hvordan han har hjulpet så mange mennesker til at få deres ex-tilbage og hjælpe med at rette forholdet og gøre folk lykkelige i deres forhold og nogle andre historier om åndelig sygdom og mere, jeg forklarede min situation for ham, og han hjalp mig med at udføre nogle bønner, nogle urter og rødder og et lille offer, som jeg gjorde, og inden for 7 dage kom han tilbage for at undskylde, og det var bare et mirakel for mig. Er glad i dag, at han hjalp mig, og jeg kan stolt sige, at min mand er nu hos mig igen og han er nu forelsket i mig som aldrig før.
    Har du brug for hjælp i dit forhold som at komme tilbage til din mand, kone, kæreste, kæreste, vindende lotterier, urtemedicin for sygdom, HIV, STD'er, Astma, Arthritis, Fybroid, Stroke eller enhver form for sygdom, åndeligt problem , Jobpromotion, seere, der læser mit indlæg, der har brug for hjælp til eventuelle livsudfordringer, skal kontakte PROPHET NOSA UGO, og du vil være glad for, at du gjorde det.

    Email: nosaugotemple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040
                            +17207992813

    SvarSlet