mandag den 10. november 2014

CHRISTMAS PARTY 2014

Julefrokoster er rundt om hjørnet for mange folk rundt omkring i Danmark. Jeg har lavet to outfits en for de piger der elsker kjoler og til de piger der er tilhænger af bukser og shorts. Du skal tage noget på som du har det behagelig i, så hvis du ikke har det behagligt i høje sko så lad vær, tag heller et på fede flade sko på.
Jeg skal selv til Julefrokost med mit arbejde den 22. november og med min klasse engang, hvor jeg love jer at se outfitbilleder.
 Julefrokost høre sig til jul!
 
Christmas parties are around the corner for many people around Denmark. I have made two outfits one for the girls who love dresses and the girls who love pants and shorts. You have to take something on who you have the comfortable in, so if you do not have the pleasing sight in high heels let be, take either one on the cool flat shoes.
 will go for Christmas party with my work November 22 and with my class once where I promise you to see outfit pictures.
Christmas party hear for Christmas!
Coat//16.445 DKK, Top//235 DKK, Shorts//235 DKK, Bag//2.220 DKK, Lipstick//60 DKK, Ring//700 DKK, Boot//40 DKK.
 
 
Dress//470 DKK, Clutch//260 DKK, Sandals//2.365 DKK, Lipstick//230 DKK, Ring//27.880 DKK,
Ear Cuff//3.505 DKK.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar