søndag den 30. november 2014

1. SUNDAY OF ADVENT


Så blev det endelig første søndag i advent og det første lys blev tændt. I morgen er det den 1. december og det betyder COUNTDOWN TO CHRISTMAS!!! Så jeg glæder mig til at jule med jer hele denne fantastiske måned!
 
So it was finally the first Sunday of Advent and the first light was turned on. Tomorrow is December 1st and that means COUNTDOWN TO CHRISTMAS !!! So I am looking forward to enjoy with you all this amazing month!
 
 
De nedenstående billeder er en concealer fra Nilens Jord som jeg fik af min dejlig mor og far i adventsgave. Og det passer fint for jeg har lige brugt den op jeg havde!
 
The pictures below are a concealer from Nilens Jord which I got from my lovely mom and dad of Advent gift. And it fits well because I just used it up I had!
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar