onsdag den 24. december 2014

COUNTDOWN TO CHRISTMAS - 24. DECEMBER

December 24th-IT IS NOW!!
 
Så er det endelige juleaftensdag og i aften er det juleaften!
I dag vil jeg skrive om:

THINGS I LOVE ABOUT CHRISTMAS

Julegodter: Op til jul er der en masse frelseres og en af dem er julegodter! Og jeg kan lige så godt være ærlig.. Jeg er har den største sødetand ever! Men der er selvfølgelige nogen favoritter i blandt som er helt klart klejner, brunkager og chokolade med fyld.
Disneys Juleshow: Selvfølgelig er Disneys Juleshow et must-see klokken 16.00 juledag og sådan har det være hele mit liv også selvom man er ung. Det er bare ikke rigtig jule uden at have se det.
Julemaden: Hjemme hos os spiser vi and som er en fantastisk spise. Og jeg elsker det! Vi får and, hvide og brune kartofler, rødkål, franskekartofler, brunsovs og waldorfsalat hvert år, men i år der også kold rødkålssalat på menuen som jeg nu så godt kan lide.  
  Familietiden: Jeg nyder at tilbringe tid hjemme hos min skønne familie. Der er noget helt specielt ved juletid og familiehygge, der spiller enormt godt sammen. Vi plejer at gå lange tur ved havet, se film og bare hygge i hinandens selvskab.
Julesange:Når vi danser rundt om juletræet er mine  ynglings sange er Dejlig Er Den Himmelblå og Det Kimer Nu Til Julefest.
Juleferie: Jeg er glad for at holde fri. Fri fra skole betyder tid til alle ovenstående ting samt planlægning af forbedringer til det kommende år.
 
 
GLÆDELIG JUL, ALLE I HELT FANTASTISK SKØNNE LÆSERE!
 
Candy, fat food, family, Christmas movies. These things are my absolute favorite things about Christmas. Merry Christmas everyone and I love you all!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar