fredag den 19. december 2014

COUNTDOWN TO CHRISTMAS - 19. DECEMBER

December 19th-05 days back

Så er der endelig juleferie for mig! Jeg synes at jeg har brug for det nu. At være sammen med min dejlige familie og få slappet af. Og jeg synes at denne sang både gør mig i julehumør men også at jeg har taget fra Esbjerg hvor jeg bor på skolehjem også hjem til mor, far og min to brødre som jeg har DRIVING HOME FOR CHRISTMAS. ;)  God juleferie til alle!
Then there's finally Christmas holiday for me! I think that I need it now. Spending time with my lovely family and get relaxed. And I think that this song makes me both in the Christmas mood but also that I have taken home from Esbjerg where I live to mom, dad and my two brothers that I have DRIVING HOME FOR CHRISTMAS. ;)  Good Christmas to all!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar