tirsdag den 23. december 2014

COUNTDOWN TO CHRISTMAS - 23. DECEMBER


December 23th-01 day back
(Lillejuleaften) 
 
I dag var mine brødre og jeg ud at købe julegaver til min forældre. Og jeg må sige at det var så hyggeliget, og kom i julestemning på ingen tid!
 
Today was my brothers and I went out to buy Christmas presents for my parents. And I must say that it was so fun corpse, and came into the Christmas spirit in no time!

 
Når men i morgen er det juleaften, og hvis du nu lige står og mangel en lille ting til en, så er der en video her med en af mine ynglings youtuber. Og jeg synes det er nogen super ideer hun er kommet op  med.
 
When but tomorrow is Christmas Eve, and if you now just stand and lack a little something to one, then there's a video here with one of my favorite youtuber. And I think it's some super ideas she has come up with.
 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar