lørdag den 9. august 2014

MY BIGGEST WISH

 
Mit største ønske er en  Lovetag-kuglekæde i sort rhodineret på 42 cm med de to Lovetag K og M.
K for min lillebror Kristoffers navn og M for min lillebror Mikael. Jeg vil gerne have den halskæde fordi de to drenge betyder alt for mig og jeg vil gerne have dem med mig over alt.
 
My greatest wish is a Lovetag-ball chain black rhodium at 42 cm with the two Lovetag K and M.
K for my little brother Kristoffer's name and M for my little brother Mikael. I want the necklace because the two boys mean everything to me and I would like to have them with me everywhere.
 
 

2 kommentarer:

  1. Lovetagsne er SÅ flotte! Har også ønsket mig dem længe!

    http://fashiionistah.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er flotte og så personlige! Det forstår jeg godt!

      Knus Katrine

      Slet