tirsdag den 5. august 2014

COPENHAGEN FASHION WEEK

 
 









København modeuge er i luften og jeg er en af de uheldige som ikke kan være til stede, men jeg følger stadig med. Jeg har et stor lidenskab for mode og det er noget jeg ikke må gå glip af. Jeg har brug de socialemedier rigtig meget  (Instagram har et # som er god til at følge med i tingene. Den er: #CPHFW)  og DR K som en gal. På DR K sender de et program der hedder "MODEUGEN NU" hver aften kl. 21.30 og 00.00 plus en masse andre programmer om mode. Det er sådan jeg opdater mig om CPHFW og den nyeste mode.
 
Copenhagen Fashion Week is in the air and I'm one of the unlucky ones which can not be present, but I still follow. I have a huge passion for fashion and it's something I should not miss. I use social media a lot (Instagram has a # who is good to keep up with things. It is: #CPHFW) and DR K (Danish TV channel) like crazy. The DR K sends a program called "MODEUGEN NU" every evening at. 21:30 and 00:00, plus a lot of other programs about fashion. That's how I refresh myself about CPHFW and the latest fashion.

2 kommentarer:

  1. HEEEEJ!
    Jeg kom til at tænke på noget. Når du ser og følger med i modeugen, er det så for at få inspiration, altså er det for at du vil følge den mode, eller er det for oplevelsens skyld, fordi det er fascinerende?
    Fed blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Det er et rigtig godt spørgsmål! Når jeg ser og følger med i modeugen er til at få inspiration men jeg vil ikke følge den kommende mode 100%. Jeg vil tage de trends der passer til min egen stil og hvem jeg er. Men samme tid er det også fordi det er fascinerende og noget så spændende som det overhovedet kan blive!
      Også er mode bare min største interesse og tak igen!

      Knus Katrine

      Slet