søndag den 9. april 2017

MY BIRTHDAY GIFTS

Den 25. febuar havde jeg fødselsdag, og i den anledning havde jeg lavet en ask me. I den lovede jeg at jeg ville vise mine fødselsdagsgaver, men jeg har først fået de sidste nu. Og nu vil jeg gerne dele dem med jer, som lovet!

On 25 febuary I had birthday, and on that occasion I had made an ask me. In it, I promised that I would show my birthday gifts, but I have first got the last one now. And now I want to share them with you, as promised!

 From my two best friends! ❤❤❤

 Easter egg from my grandma and grandpa

From my boyfriend

From my mom and dad

 Placemats from LINDDNA from my father in law and brother in law

Training gear from my dear brothers

Jeg har derud over også fået en strygebræt fra min bedsteforældre og min moster og onkel.
God påske til jer alle!❤


I have additionally also got an ironing board from my grandparents and my aunt and uncle.
Happy Easter to you all!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar