lørdag den 8. april 2017

HOME AGAIN

Der har været meget, meget stille på blogger i lidt over to uger, og det er jeg meget ked af. Jeg har været væk hjemme fra på skole i Odder, og et smut i Hamborg med skolen. Jeg er på skole for at lære, og der for har jeg været nød til kun at fokuser på det. Så undskyld stilheden!
Jeg vil gerne vise lidt billeder har min tur til Hamborg, hvor jeg var ned for at lære om trendspotting.

 There have been very, very quiet on the blog in just over two weeks, and I am very sorry. I've been away from home at school in Odder, and a stop in Hamburg with the school. I'm at school to learn, and there I have been forced to only focus on it. So sorry the silence!
 want to show some pictures my trip to Hamburg where I was down to learn about trend spotting.

 The hotel

TREND SPOTTING











Ingen kommentarer:

Send en kommentar