mandag den 12. maj 2014

RECOMMENDATION OF BIO-OIL

The product:

 
Bio-oil går ind og lover:
  • Forbedre udseendet på nye og gamle ar.
  • Mindske dannelsen af strækmærker ved graviditet, pubertet og hurtige vægtøgning.
  • Forbedre udseendet af eksisterende strækmærker.
  • Hjælper på ujævne hudnuancer, aldrende og rynket hud.
  • Hjælper med at supplere hudens naturlige olier.
 
Bio-oil advocates and promise:
  • Reduce the formation of stretch marks during pregnancy, puberty and rapid weight gain.
  • Improve the appearance of existing stretch marks.
  • Helps uneven skin tone, aging and wrinkled skin.
  • Helps to supplement the skin's natural oils.
  • Improve the appearance of new and old scars.
 





Gå ind og læse hvorfor jeg købte det og få mere info HER
 
 Go and read why I bought it and get more info HERE
 
 
 
On my hand it is new and on my knee it is old.
See it after a week HERE
 
Som i kan se har det hjulpet rigtig meget!!!
Det er nemt at doser og styrer når det kommer ud af flasken. Nemt at påfører, det absorberes hurtig og så fedter det ikke, plus det dufter godt. Det holder hvad det lover 110% og jeg elsker det!! Jeg har brugt det to gange om dagen, morgen og aften.
Jeg vil kalde det for et mirakelmiddel og det lever op til ens forventninger.
Jeg vil klart anbefale det og det giver synlige resultater!!! Så hvis du er lige så uheldig som mig med at falde, brande og/eller ar efter urenheder i dit ansigt så vil jeg bruge det! PRØV DET!!!
 
As you can see it has helped sooo much!!!
It is easy to dose and control when it comes out of the bottle. Easy to inflict, it is absorbed fast, it don't greases, plus it smells good. It delivers what it promises 110% and I love it! I have used it twice a day, morning and evening.
I would call it a miracle cure, and it lives up to your expectations.
I would definitely recommend it and it gives visible results! So if you are as unlucky as me to fall, fires and / or scars from impurities in your face then I will use it! TRY IT!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar