torsdag den 29. maj 2014

I AM SORRY

 
Jeg ved det er såå lang tid siden at jeg har skrevet her på bloggen men jeg har haft en masse skolearbejde at lave til de kommende eksamer. I går gik jeg på læseferie og har den første mundlig prøve på mandag så jeg tror ikke jeg kommer til at blogger får den 3. måske. Jeg lover at jeg giver mig til at blogge igen for jeg savner det sååå meget! Og så er jeg glad for at i stadig kigger med!!
Knus Katrine
 
I know it's sooo long since I've written here on the blog but I've had a lot of school work to do for the future of exams. Yesterday I went on vacation to read and the first verbal test is on Monday so I do not think I'm going to blogger gets 3. maybe. I promise that I begin to blog Again!! I miss it sooo much! And I'm glad you still watching!
Hugs Katrine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar