fredag den 12. maj 2017

RECOMMENDATION OF BIO-OIL - THREE YEARS AFTER

 

For tre år og tre måneder siden startede jeg på at bruge Bio-oil på to af mine ar, og valgte derfor at lave en lille serie på min blog. Her fortalte jeg inden start om produkt og om mine ar, så læserne viste hvad det gik ud på (Læs her). Arret på min hånd var næsten helt nyt og det på knæet var på det tidspunkt 3-4 år gammel.
Efter en uge skrev jeg om hvad jeg syntes om det indtil vidre (Læs her) og viste et før og efter billede, som I ser her.

Of three year and three months ago, I started using Bio-Oil on two of my scars, and therefore chose to make a small series on my blog. Here I told before starting about product and about my scars, so the readers showed what it was about (Read here). The scars on my hand were almost completely new and the knee was at that time 3-4 years old.
 After a week, I wrote about what I thought of it until see (Read here) and showed a before and after picture, as you see here.

Så for tre år siden præcis i dag, viste jeg her på bloggen hvad der var sket på tre måneder og fortalte hvor meget jeg elsker dette fantastisk produkt!(Læs her)

So three years ago, exactly today, I showed about the blog about what happened in three months and told me how much I love this amazing product! (Read here)


Jeg bruger stadig dette fantasike produkt tre år og tre måneder efter og jeg elsker det stadig! Jeg har meget sart hud og det er fantastisk til det også! Jeg synes stadig at det er nemt at doser og styrer når det kommer ud af flasken. Nemt at påfører, det absorberes hurtig og så fedter det ikke, plus det dufter godt. Jeg brugte det to gange om dagen, morgen og aften for tre år siden, men i dag er det dog kun om aften. Her er bileder af det i dag.

 I still use this imaginative product three years and three months later and I still love it! I have very nice skin and it is great for that too! I still think it's easy to dose and control when it comes out of the bottle. Easy to apply, it absorbs quickly and so does not grease it, plus it smells good. I used it twice a day, morning and evening three years ago, but today it is only in the evening. Here are pictures of it today.


Som i stadig kan se har der været en udvikling i det og jeg vil stadig anbefale det lig så meget hvis ikke mere. Det på hånden var ny og i dag er den næsten helt væk og mit kæmpe ar (som er blevet meget mindre) på knæet er blevet så fin!
 Har i prøvet Bio-oil??

As you can still see, there has been a development in it and I would still recommend it equals if not more.The hand was new and today it's almost completely gone and my giant scar (which has become much smaller) on my knee has become so nice!
Have you tried Bio-oil ??

2 kommentarer: