tirsdag den 27. december 2016

WHAT I GOT FOR CHRISTMAS 2016

 Jeg havde ikke lagt planer om at lave dette indlæg, men da der var lidt efterspørgelse på det, så ja. Jeg havde valgt dette indlæg fra, da julen ikke handler om hvad man få, men at være sammen med sine kære og huske på at det er hjerternes fest! Jeg vil på ingen måde prale, med de gaver jeg fik! 

I had not made plans to make this post, but as there was little by request on it, then yes. I had chosen this post from because Christmas is not about what you get, but to be with loved ones and remember that it is the festival of hearts! I will by no means boast, with the gifts I got!


Af en rigtig sød kollega, fik jeg disse fine gaver, en sæt med en body butter og en shampoo og en fin bluse. 

For a really nice colleague, I got these fine gifts, one set with a body butter and a shampoo and a nice blouse.

Af mine dejlige brødre fik jeg to par strømpebukser og en rød neglelak fra Sally Hansen.

For my wonderful brothers, I got two pairs of tights and a red nail polish from Sally Hansen.

Min kæreste overraskede alle, da han kom med mine gaver! Lysestagen Season fra Georg Jensen, Vesterbrovasen fra Lyngby, Lille hund fra Kay Bojesen, gaveæske fra Bodyshop og en lille and fra Lucie Kaas.

My boyfriend surprised everyone when he came with my gifts! Season candleholder from Georg Jensen, Vesterbro vase from Lyngby, Small dog from Kay Bojesen, gift box from the Body Shop and a small duck from Lucie Kaas.


Fra mit arbejde fik jeg denne meget fine kande fra Georg Jensen.

From my work I got this very fine pitcher from Georg Jensen.

Min bedste forældre fik jeg en skøn bog med opskrifter i og et tærtefad.

My best parents I got a nice book with recipes and a tærtefad.

Af min svigerfamilie fik jeg disse skønne gaver, som består af en gaveæske fra Bodyshop, Bogen Nu fra Marie Jedig og 2 Lyngbykugler.

Der udover fik jeg en lækker dyne fra min mor og far og hovdepude fra det andet hold bedsteforældre og min moster. 

 For my in-laws got these beautiful gifts, which consists of a gift box from Body Shop, Book Now from Marie Jedig and 2 Lyngby Bullets.

Besides I got a delicious quilt from my mother and father and hovdepude from the other team grandparents and my aunt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar