onsdag den 31. august 2016

AUGUST FAVORITES


Siden jeg er begyndt at arbejde elsker jeg bare endnu mere mine komfortabel Converse. Der ud over er jeg oven ud lykkelig over at have mit ur på. Jeg har igen tidsfornemmelse lig for tiden og der for er det så rart at have på! På billede ses det med et armbånd fra Pilgrim.

Since I started working I just love even more comfortable my Converse. Besides, I top out happy to have my watch on. I have no sense of time equal to the time and there is so nice to wear! On the picture is seen with a bracelet from Pilgrim.


Jeg er så glad for denne lampe, som hænger over spisebordet i vores lejlighed. Den er købt i Bahne og jeg synes den er så smuk!

I am so glad for this lamp there is hanging over the dining table in our opportunity. It was bought in Bahne and I think it is so beautiful!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar