torsdag den 11. august 2016

A NEW BEGINNING

En ny by, ny lejlighed og nyt job. Det må man vel kalde for en ny start! 
Som mange af jer nok ved er min kæreste og jeg flyttet sammen, og det er første gang for os begge. Vi er flyttet til Viborg, da jeg havde fået elevplads hos Sinnerup i Viborg. Det det så rart at komme i gang med noget man så godt kan lide! Jeg er elev hos isenkræmmerafdelingen og det er så fedt at kunne være kreativ, hjælpe kunde og give dem en god oplevelse! Jeg synes helt klart det er en besøg vær, i deres store butikker!

A new city, new apartment and new jobs. You're allowed to call for a new start!
As many of you probably know, my girlfriend and I moved in together, and it's the first time for both of us. We have moved to Viborg, when I had an apprenticeship with Sinnerup in Viborg. It is so nice to get started with something you love so much! I am a student of hardware department and it's so cool to be able to be creative, help the customer and give them a good experience! I think definitely it's a visit to be, in their great stores!

Jeg har fundet tre ting,som jeg vil elske at have på på arbejde, da det pænt, basic, og kan bruges til alt i min tøjskab.

I have found three things that I would love to wear at work when it nicely, basic, and can be used for everything in my wardrobe.









Husk at holde dig opdateret på rabble.dk.
Og følge med på deres instagram: @RabbleOfficial
Remember to keep you updated on rabble.dk.
And follow their instagram: @RabbleOfficial

This post is in partnership www.rabble.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar