fredag den 1. maj 2015

APRIL FAVORITES

 
 Bio-Oil er en olie jeg bruger morgen og aften på de steder på kroppen hvor jeg har ar og steder hvor der er stor risiko for strækmærker. Olien lover:
 Forbedre udseendet på nye og gamle ar.
Mindske dannelsen af strækmærker ved graviditet, pubertet og hurtige vægtøgning.
Forbedre udseendet af eksisterende strækmærker.
Hjælper på ujævne hudnuancer, aldrende og rynket hud.
Hjælper med at supplere hudens naturlige olier.
(SE ANBEFALING HER)
 
Bio-Oil is an oil I use morning and evening on the areas of the body where I have scars and places where there is high risk of stretch marks. The oil promises:
Improve the appearance of new and old scars.
Reduce the formation of stretch marks in pregnancy, puberty and rapid weight gain.
Improving the appearance of existing stretch marks.
Helps uneven skin tones, aging and wrinkled skin.
Helps to supplement the skin's natural oils.
(SEE RECOMMENDATION HERE)
 
 
 
Ole Henriksens red tea læbeskrub er helt fantastik! Jeg har altid haft et problem med meget følsomme læber, men siden jeg er begyndt at brug den om morgen hver dag har der ikke rigtig været den stor problem. Og så dufter den godt!
 
Ole Henriksen's red tea lip scrub is absolutely fantastic! I have always had a problem with very sensitive lips, but since I have started to use it in the morning every day, there has not really been the big problem. And it smells good!
 
 
Min Love-tag halskæde fra Jane Kønig kan jeg ikke gå nogen steder uden. Den betyder så meget for mig.
 
My Love-tag necklace from Jane Kønig I can not go anywhere without. It means so much to me.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar