torsdag den 20. november 2014

NEW IN-CHRISTMAS PARTY

 
I dag var jeg ude og shoppe med en flok veninder fra klassen, og jeg fik købt det jeg lige stod og manglede til julefrokosten i weekenden, og en kolde cykeltur jeg cykler hver morgen og eftermiddag.
Today I was out shopping with a bunch of friends from the class, and I had bought it I just stood and lacked the Christmas party at the weekend, and a cold bike ride on my bicycle every morning and afternoon.
 
Shoes from JETTE RIIS//100 DKK, Bag from H&M//130 DKK, Rings from H&M//40 DKK, Earrings from H&M//60 DKK, Headband from PIECES//80 DKK, Elastics from TREND ACCESSORIES// 25 DKK.
Der kommer et outfitindlæg om det tøj jeg skal have på til julefrokost op i løbet af lørdag eller
søndag.

There will be an outfit post about the clothes I should wear to the Christmas party up during Saturday or Sunday.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar