søndag den 9. november 2014

ENVII X PERNILLE TEISBAEK 2. COLLECTION

Mange taler imponeret om det nye samarbejde mellem H&M X Alexander Wang og har også selv gjort det HER. I midlertidigt er der også en andet samarbejde der fanger mine øjne mere. Nemlig Envii X Pernille Teisbaek der nu har lancere den anden kollektion sammen. Den samarbejde er nok mere mig end den anden og kan se mig i flere af tingene end H&M X Alexander Wangs kollektion.
Nok også fordi Pernille er en af mine største inspirationskilder og jeg elsker hendes stil!  
I kan se mange flere lækker ting HER hvor í også kan se hele kollektionen.
Hvilken samarbejde kan i bedst lide?

Many speak impressed about the new collaboration between H&M X Alexander Wang and I have even made a blogpost  about it HERE. Temporarily, there is a second collaboration that catches my eyes more. Namely Envii X Pernille Teisbaek have now launch the second collection together. The collaboration is probably more me than the other and see me in more way than H&M X Alexander Wang's collection.
Probably also because Pernille is one of my biggest inspirations and I love her style!
You can see many more delicious Things HERE where í also can see the entire collection.
What cooperation might like best?
 


 
 


 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar