søndag den 28. september 2014

OUTFIT FIVE-INTERNSHIP AT H&M

Dette var det jeg havde på i praktik i H&M i fredags. Jeg startede klokken 09.45 og fik fri klokken 17.30 og fordi jeg havde valgt dette outfit var fordi det var afslappet og det havde jeg brug for af jeg skulle sidde hjem i tog. Jeg var hjemme ved omkring klokken 22.00 og skulle bare slappe af.
 
This was what I had on internship at H&M on Friday. I started at 9:45 and got off at 17:30 and because I had chosen this outfit was because it was relaxed and I had need of me to sit home by train. I was at home at around 22:00 and should just relax.
Dette var de få ting jeg havde købt og som jeg havde lovet jer at vise en gang i weekenden.. Så her er det.
 
This was the few things I had bought and I had promised you to show once the weekend .. So here it is.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar