torsdag den 8. august 2013

Er I Klar Til Første Skoledag??

 
Er du klar til første skoledag?? I ved måske ikke hvad i skal have på??
  Måske kunne det har hjælpe dig lidt..
 
 
 
 Jeg er blevet spurgt om, om jeg ikke ville lave et indlæg om tip til første skoledag.. Jeg ved dog ikke om person skal starte på en ny skole eller bare  et tip til første skoledag..
Mit bedste tip er at tage noget tøj på der viser hvem du er.. Og noget du har det godt i! Det skal være dig hele vejen igennem.. Det er også det jeg at vise med billederne... Også skal der ikke være forskel på det tøj du har på første skoledag eller 3 uger efter.. Jeg håber virklet at i forstå hvad jeg mener! I er og skal være jer selv og der er ingen der skal komme og sige at det kan men ikke have på i har på hvis i syntes det er flot og dejligt at have på..
Jeg håber det er hjælp nok til dig der spurgte om det..
Knus Katrine
Ps. Når jeg finder ud af hvad jeg skal have på første dag kommer der billeder! 




9 kommentarer:

  1. Fedt indlæg!! Og godt skrevet!!

    SvarSlet
  2. Gud hvor godt!! Det er såå stærkt skrevet!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de dejlige ord :-)
      Knus Katrine :-)

      Slet
  3. Super skønt indlæg! Er så meget klar til at komme i skole igen :-)

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 Tak.. Også mig!! :-)
      Knus Katrine :-)

      Slet
  4. Hvor laver du alle dine "modeller" henne+???

    SvarSlet
  5. I love it!! You are nice!!
    -Kate

    SvarSlet