søndag den 18. august 2013

10 MUSTHAVE


10 musthave til den perfekte basisgarderobe. Så går du aldrig gal i byen, hvis du ikke ved, hvad du skal have på.

Lædernederdel  $1,062 - mytheresa.com
Chanel taske - bagborroworsteal.com
Christian Louboutin  Pumps $1,075 - saksfifthavenue.com
Kjole  €1.250 - veryeickhoff.com
Jakke $3,085 - hirshleifers.com
Skjorte $1,713 - farfetch.com
Bukser £875 - donnaida.com
Grå top $150 - lagarconne.com
Hvid top $70 - lespommettes.com
LE VERNIS Nail Colour £18 - debenhams.com
Jeg ved godt at tingene er meget dyrt, men find nogle ting der er tilsvarende.
Så ved du at du ALTID har noget at tage på!
-Katrine 

12 kommentarer:

  1. Godt indlæg! Kunne du måske hvis hvad du har af basistøj?? Det ville være så fedt!!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! Om jeg kan vise hvad jeg har af basistøj? Det kan da måske godt være :)
      Knus Katrine

      Slet
  2. Jeg er lidt meget træt af at skoene koster så meget!! De er så fede!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jeg også... Men de er også dyrere fordi det er Christian Louboutin Pumps!!Og De er så fede!! Elsker dem!
      Knus Katrine

      Slet
  3. Det er ikke min stil men det er da meget flot selvom det ikk er min stil :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak :) Ja men kan godt syntes noget er fedt også selvom det ikke er ens stil.
      Knus Katrine

      Slet
  4. Omg det er fedt skam det koster så meget <3

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Juile! Ja det er lidt af en skam.. <3
      Knus Katrine

      Slet
  5. Ved du om man kan købe de der har i Danmark??:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det ikke, men jeg kunne tænke mig at du kunne finde det i de dyrere butikker i Købenavn og Århus måske :D
      Knus Katrine

      Slet
  6. Mega fedt indlæg!! Nu ved jeg hvad mit næste køb skal være <3

    SvarSlet