torsdag den 13. juli 2017

MY DREAM DRESSING ROOM


Arhaus er en vild fed hjemme side, som forhandler alt til dit hjem! De har noget til en hver, så der er bare at gå på jagt! Jeg får ingen ting for dette, men jeg er bare forelsket i deres hjemmeside!

Arhaus is a very nice website that sells everything to your home! They have something for everyone, so just go hunting!

Et stort hvidt rum med rummelige og hvide skabe og skuffer fra loft til gulv hele vejen på to af væggene! Jeg vil gerne kunne gemme mit tøj væk for at skabe ro. Jeg kan rigtig godt lide enkelt, råt skanidnavisk stil og masser af hygge! Mit drømme rum skal kunne skabe hygge for mig og mine veninder, når vi skal gøre os klar sammen, og derfor vil det være perfekt med et par stole og et lille bord, så man kan stille kaffe, te osv. af på. Bogreolen vil jeg bruge til at udstille mine ynglings sko, tasker osv. Tæpper og nipstig er for at skabe hygge! Tjek den fantastiske belysning og smukke lamper, som Arhaus har til din drøm omklædningsrum! De er selvfølgelig også med til at skabe en stemning!

A large white room with spacious and white cabinets and drawers from ceiling to floor all the way on two of the walls! I would like to save my clothes away to create peace. I really like the simple, raw skanidnavisk style and lots of fun! My dream room must be able to make fun for me and my girlfriends when we need to get ready and therefore it will be perfect with a couple of chairs and a small table so you can put coffee, tea etc. off.
Check out the amazing lighting and beautiful pendant lights that Arhaus has for your dream locker room! Of course, they also help create a mood!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar