torsdag den 18. maj 2017

MY INSPIRATION RIGHT NOW - CHLOE MILES

Jeg har altid godt kunne lide bloggeren Chloe Miles, men efter jeg har fået kort hår har jeg kigget ekstra meget på hendes Instagram profil. Jeg kan rigtig godt lide hendes tøj stil, som er til tider legende, men også med gode klassiske elementer! Der ud over har jeg ikke haft kort hår i 13 til 14 år, så den måde hun styler hendes hår på har været en fantastisk inspiation!
I've always liked the blogger Chloe Miles, but after I've got short hair, I've looked a lot more on her Instagram profile. I really like her clothes style, which is sometimes legendary, but also with good classic items! In addition, I have not had short hair for 13 to 14 years, so the way she styles her hair has been a fantastic inspiration!

Alle billederne har jeg fundet på hendes Instagrambruger chloehelenmiles, som hun er en flittig bruger af.
 All the pictures I found on her Instagram User chloehelenmiles, as she is a frequent user of.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar