søndag den 12. marts 2017

HOW BECAME I BLOGGER // THE STORY OF FASHION IS MY LIFE

Det slog mig forleden at jeg aldrig noglesinde har delt “min blogger-historie” herinde og at jeg aldrig har fortalt hvordan jeg opdagede mediet og hvordan jeg kom igang! Denne fortælling tænker jeg at I skal have idag! 

It hit me the other day that I never some inside shared "my blog-history" here and that I've never told how I discovered the media and how I got started! This story I think that you need today!






Det hele startede da der var en ny pige, som startede i min paralleklasse og hun troede jeg var en blogger for jeg lignede sådan en. 😂  Jeg var en 14 årig pige, som elskede mode og havde store drømme! Så da den nye pige havde nævnt det (og jeg viste ikke hvad det var) gik jeg hjem og undersøgte det. Det var bare lige mig, så jeg gik i gang samme dag og fredag den 7. september 2012 var min blog oppe. Der efter udforskede jeg min stil og hvem jeg ville være som blogger og jeg fandt mig selv.

It all started when there was a new girl who started in my class and she thought I was a blogger I looked like one. 😂 I was a 14 year old girl who loved fashion and had big dreams! So when the new girl had mentioned it (and I did not know what it was), I went home and studied it. It was just me, so I started the same day, Friday, September 7, 2012 was my blog up. There after I explored my style and who I would be like blogger and I found myself.
Mandag den 17. marts 2014, legede jeg med min layout og jeg kom på en eller anden måde til at slette ALLE billeder på min blog! Og der efter skrev jeg indlægget I AM SORRY og lavede denne billede:

Monday, March 17, 2014, I played with my layout and I came somehow to delete ALL pictures on my blog! And after I wrote the post I AM SORRY and made this picture:
Jeg sætte alle de billeder ind, som jeg havde på min nuværende computer, men jeg havde jo ikke tænkt så langt, så jeg havde ikke gemt alle billderne, som jeg havde på min første computer. Så hvor det billede er, er hvor jeg ikke har nogen billeder til mit indlæg mere.

I put all the pictures that I had on my current computer, but I had not thought that far, so I had not saved the picture count that I had on my first computer. So where the image is, where I do not have any pictures to my post more.
 
 Det startede som en hobby i 2012 og siden da er det næsten blevet en liv stil for mig! Det giver mig ro og jeg kan være kreativ og være mig selv. Tak for støtten og alt det i giver mig!

It started as a hobby in 2012 and since then it has almost become a life style for me! It gives me peace and I can be creative and be myself. Thanks for the support and everything it gives me!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar