søndag den 16. oktober 2016

PINK OCTOBER



I oktober er der meget fokus på Støt Brysterne og rundt om i landet har der blevet holdt Lyserød Lørdag, hvilket jeg har været en del af i år, på grund af mit arbejde i Sinnerup. Og sikke en festdag, men sådan er virkeligheden ikke helt. Hver 9. danske kvinde rammes af brystkræft og i udgangen af 2014 var der 115.590 mænd og 151.906 kvinder der levede med diagnosen kræft.  
Min kæreste har haft en person tæt inde på livet, som fik diagnosen kræft og han ved hvor hårdt det er og min mor og jeg har i mange rå samlet ind for Kræftens Bekæmpelse. Derud over har jeg altid købt de fine armbånd og så videre. Det er for både min kæreste og jeg vigtigt at vi både støtter Kræftens Bekæmpelse og deres underorganisation Støt brysterne.

Jeg viste at Boozt.com lige pt er den eneste der sælger denne fantastik t-shirt, som støtter med 100 kr. for hver t-shirt. Jeg synes det er en fed t-shirt og derud over støtter man et godt formål! 
 

Husk at holde dig opdateret på rabble.dk.
Og følge med på deres instagram: @RabbleOfficial
Remember to keep you updated on rabble.dk.
And follow their instagram: @RabbleOfficial

This post is in partnership www.rabble.dk


Only for my Danish, Swedish and Norwegian followers.


2 kommentarer:

  1. Nice fashion accessories, worthy Standard, and pretty goo.

    If you want to know about quality and classy fashionable dresses, winter trends, fashion and accessories . beauty product, bridal dresses and beauty product, shoes, fashionable bags of many categories and shapes and colors for man , woman and kids then click here. Ensuring your satisfaction

    boutiqueken



    SvarSlet