lørdag den 14. maj 2016

I AM SORRY

 
Undskyld for stilheden den sidste uges tid her på bloggen. I sidste weekend blev min lillebror konfirmeret og i denne uge har jeg været i praktik i butikken Sinnerup i Viborg. Personalet i Sinnerup var super søde, og de har en lækker butik med en masse fede ting, som du også kan finde her på deres hjemme side: www.sinnerup.dk. Som tak fik jeg den fin gave, som er på ovenstående billede, hvilket jeg ikke havde regnet med og jeg ikke havde behøvet.
 
Sorry for the silence the last week here on the blog. Last weekend was my little brother confirmed and this week I have been an intern in the store Sinnerup in Viborg. Staff at Sinnerup was super sweet and has a delicious store with a lot of cool things that you can also find here on their home page: www.sinnerup.dk. As a thank you, I got the nice gift, which is the above image, which I did not expect and I had not needed.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar