mandag den 8. juni 2015

MY EVEYDAY MAKEUP

 
 
Her kan i se hvad jeg bruger af makeup på en normal hverdag.
 
Step 1: Nilens Jord DUO CONCEALER under øjnene og røde toner i huden.
Step 2: BRONZING POWDER fra Nilens Jord for at highlighte visse områder af min hud, så jeg ser ud som om, jeg har været ude i solen og fået lidt glød i huden. Jeg lægger solpudder der, hvor solens stråler ville ramme mit ansigt, det vil sige på mine kindben, lige over tindingerne, på næseryggen og hagespidsen.
Step 3: Sætter mine øjenbryn med elf. Wet Gloss Lash & Brow Clear Mascara.
Step 4: En tynd streg af eyeliner. Min er fra Maybelline New York og er en liquid eyeliner.
 Step 5: Jeg putter 2 lag mascara på. Bruger lige i øjeblikket min Rimmel London Volumeflash Scandaleyes Mascara Extreme Black.
Step 6: Så tager jeg læbeskrub på og elsker Ole Henriksens African Red Tea exfoliating lip salvation. 
Step 7: Som prikken over i'et bruger jeg min læbestift fra Elizabeth Arden i farven Desert Rose.
 
 
Here you can see what I use of makeup on a normal weekday.

Step 1: Nile Land DUO CONCEALER under eyes and red tones in the skin.
Step 2: BRONZING POWDER from the Nilens Jord to highlight certain areas of my skin, so I look as if I've been out in the sun and got a little glow of the skin. I put colluder where the sun would hit my face, that is on my cheekbones, just above the temples, on the bridge of the nose and chin tip.
Step 3: Puts my eyebrows with elf. Wet Gloss Lash & Brow Clear Mascara.
Step 4: A thin line of eyeliner. Mine is from Maybelline New York and is a liquid eyeliner.
  Step 5: I put two coats of mascara on. User at the moment my Rimmel London Volume Flash Scandaleyes Mascara Extreme Black.
Step 6: Then I take lip scrub and love Ole Henriksen African Red Tea Exfoliating Lip salvation.
Step 7: As a finishing touch, I use my lipstick from the Elizabeth Arden color Desert Rose.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar