torsdag den 15. januar 2015

WHAT’S IN MY BAG?


 Jeg tænkte at jeg ville vise jer hvad jeg altid havde i min taske. Min taske er fra H&M og har efterhånden et par år på bagen. Den er god rumlig og så kan jeg godt lide at den har sort læderlook med guld detaljer.

I thought I will show you what I always had in my bag. My bag is from H&M and is a few years old. It has good spatial and so I like that it has black leather look with gold details.

De ting jeg så altid har i min taske er et penalhus, så jeg altid har noget at skrive med, pung, nøgler, en flaske med vand, læbepomade, tyggegummi og en kalender til at holde styr på min ting og til at skrive mine ideer ned i.
The thing I always have in my bag is a pencil case, so I always have something to write with, wallet, keys, a bottle of water, lip balm, chewing gum and a calendar to keep track of my stuff and to write my ideas into.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar