tirsdag den 11. februar 2014

BIO-OIL

I går købte jeg denne krops olie på 60 ml i Matas til 119, 95 kr.
 
 
Men det er ikke en almindelig krops olie.
Den lover at hjælpe med at forbedre udseendet af både nye og gamle ar og formuleret til at mindske dannelsen af strækmærker ved graviditet, pubertet og hurtige vægtøgning. Plus den hjælper med at forbedre udseendet af eksisterende strækmærker.
Samtidig hjælper den også på ujævne hudnuancer, aldrende og rynket hud og hjælper med at supplere hudens naturlige olier. 
 Den er uden parabener, og indeholder vitamin A og E og kamille, lavendel, rosmarin og calendula olier. Kan bruges både i ansigtet og på kroppen.
Jeg købte den, fordi jeg altid har været uheldig med at brænde, falde og slå mig og derfor har jeg fået et par stor ar, som jeg har haft i mange år nu. De er blevet en del af mig, og de er blevet kendetegn for mig, men det jeg har på mit knæ er jeg meget godt til at få til at gå op igen når jeg laver gymnastik. Plus jeg har fået et par ar i ansigtet efter et par bumser og andre urenheder. Så jeg tænkte jeg ville prøve og se om det virker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar