onsdag den 1. januar 2014

GOODBYE 2013 AND HELLO 2014

 
2013 var et år or mig, som havde op- og nedture, men helt klart flest opture.
De største ting for mig har været Juniorstævnet i Aalborg den 26-28 april, (Jeg går på et egenshold i gymnastik, som hedder Ringkøbing Skjern Egens Juniorhold(Danmarks største Juniorhold). Juniorstævnet er et stævne hvor alle Juniorholdene i Danmark mødes og i 2013 var det i Aalborg.) One Directions første koncert i Danmark nemlig i Herning den 05. maj og til sidst en dejlig kæreste.  
 
Jeg sluttede 2013 af sammen med min dejlig familie og i dette outfit. 
 
Det var en fantastisk aften og nat! Og jeg vil sige, jeg har aldrig set så meget fyrværkeri på himlen  her hvor jeg bor! Det var som om man skulle blære sig med hvem der havde det største og flotteste! Og det var så smukt! 
Mine Champagneglas med lys i og fyrværkeri.
Jeg ser frem til et fantastisk år her i 2014 med en masse nye oplevelser.
Mine nytårsforsæt for i år er:
 En sundere livsstil!  Jeg må nu indrømme, at jeg ikke er en af de mest usundeste personer som findes. Jeg kommer fra en familie, hvor min mor altid har lavet rigtig god og altid sundt mad. Jeg elsker frugt og grønt. Derfor skal mit ene nytårsfortsæt være, at jeg skal fortsætte med min sunde livsstil.
Og til den sundere livstil høre den næste også under. Jeg træner gymnastik to gange i ugen i vinterperioden og har fundet ud af at jeg er meget gladere når jeg for dyrket noget sport!
Så mit andet nytårsfortsæt er at mindst 4 gang i ungen, så jeg kan blive en gladere person. 
 
Også er der dem der plejer at være der:
Mere tid i bloggen, for I gør mig også gladere!
 Gøre mere ud af skolen.
Hold opryddet på mit værelse.
Og sidst men ikke mindst være glad, værdsæt det der betyder noget for mig!
OG JEG STARTER I DAG!!
 
Håber I havde en fantastisk aften og nat og er kommet godt ind i det nye år!  
Jeg starter det nye år ud med at tage på arbejde har kl. 15.30. Så jeg starter godt ud! ;-)
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar