tirsdag den 27. september 2016

GEORG JENSEN - YOU CAN NEVER BE TOO MUCH YOU

Vær dig selv - og skab din egen succes!
Dette er budskabet i Georg Jensens nye kampagne. Her har de skiftede modellerne ud med fem inspirerende kvinder som frontfigurer. Kvinderne har alle stor succes inden for deres felt - og de undskylder ikke for det.
Jeg synes at det er en fantastisk budskab og jeg har hele mit liv fået af vide af min højt elskede mor at jeg skal være mig selv, for det kommer man længest med! Så det gjort jeg og i dag takker jeg dig mor! Der for synes jeg også det er fantastisk at et dansk brand kommer ud med sådan et fedt budskab!

Be yourself - and create your own success!
This is the message of Georg Jensen's new campaign. Here they have changed the models out with five inspiring women as leading figures. The women all have great success in their field - and they do not apologize for it.
I think it's a great message and I have all my life been told by my beloved mother that I must be myself, for it comes to the longest with! So it made me and today I thank you mom! There too, I also think it's great that a Danish brand comes out with such a fat message!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar