onsdag den 22. juni 2016

A GOAL

I går den 21. kl 10.00, var jeg til den afsluttende eksamen. I morgen dimitterer jeg fra Rybners Handelsskole med et gennemsnit på 11, og med to 12-taller et i Samfundsfags eksamen, og et i IT eksamen, og mit grundforløbsprojekt med et stort 10-tal! Normal er jeg ikke en der fortæller og skriver mine karakter, men jeg vil vise verden, at selv om at man er ordblid, kan man godt komme langt, hvis man kæmper. Dette er et tegn på at man kan nå sine mål!
Nu har jeg boet i Esbjerg de sidste to år hvor jeg har mødt en masse fantastiske mennesker, og ikke mindst min dejlige kæreste! Nu flytter ham og jeg til Viborg hvor jeg skal starte på min elevplads i Sinnerup fra den 01. august. Jeg glæder mig til at starte og til at vise billeder fra den nye lejelighed!
 
Yesterday, 21 at 10:00, I was at the final exam. Tomorrow I will be graduating from Rybners Business School with an average of 11, and with two 12-taller one in the Society Fags exam, and one in IT exam, and my basic project with a large 10-tal! Normally I am not one who says and write my character, but I want to show the World that you get your goal!
Now I have lived in Esbjerg the last two years where I have met a lot of fantastic people, and especially my lovely girlfriend! Now move him and I to Viborg where I need to start my apprenticeship in Sinnerup from the 01. august. I am looking to start and to show photos of the new hire equality!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar