torsdag den 26. maj 2016

NEW HOME DECOR

 
I går skrev vi under på en lejlighed, som min kæreste Sune og jeg overtager her den 01-06. Jeg fik sådan lyst til at købe noget til lejligheden og bom så var jeg forelsket i denne enkel lampe, som jeg tænker skal hænge over spisebordet. Lampen har en diameter på 40 cm.
 
Yesterday we signed an apartment, as my boyfriend Sune and I am taking over here the 01-06. I had such a want to buy something for the occasion and boom so I was in love with this simple lamp, which I think should hang over the dining table. The lamp has a diameter of 40 cm.
 

 
Lamp//400 DKK
 
 
Der ud over så fik jeg også købt denne praktiske termokande fra Eva Solo, som er drypfri! Det er bare lækkert!
 
Besides that I also bought this handy thermos from Eva Solo, which is drip-free! It's just nice!
Coffee pitcher//350 DKK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar