fredag den 22. april 2016

JUST BE YOU!

 
Kender i den modetrendens "at være sig selv"?
Det handler om at du skal være helt dig selv og være individuel og vise det til omverden. Når jeg kigger mig omkring i min hverdag, ser jeg ikke ret mange forskeligheder. Man skal være ligesom alle andre for at undgå at være kedelig, ellers har folk så travlt med at skulle skille sig ud, og blive lagt mærke til, at ingen af dem, der forsøger på dette, er specielle. De kommer blot til at være som andre.

Mit råd til dig er: at hvis du virkelig vil være unik, så bare husk at du skal være dig selv fra naturens side. Så bare forsøg at vise det, selvom du måske er stille og genert, larmende og skør eller klog og smart. Og husk at når jeg skriver "folk" i dette indlæg, så mener jeg folk i al almindelighed. Jeg ved godt at der også er mange der ud som er sig selv.
 
Know the fashion trends "to be themselves"?
It's about you have to be completely yourself and be individual and show it to the world. When I look around me in my daily life, I do not see very many research facilities. You have to be like everyone else to avoid being boring, otherwise they are busy having to stand out and be noticed that none of those who try this, are special. They just come to be like others
.
My advice to you is this: that if you really want to be unique, so just remember that you should be yourself naturally. So just try to show it, even if you are quiet and shy, noisy and crazy or clever and smart. And remember that when I write "people" in this post, I think people in general. I know that there are also many people out as
himself.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar