mandag den 5. oktober 2015

JANE KØNIG STARTAG

Jane Kønig har gjort det igen! Denne gang er det denne smukke og lige så personlige vedhæng som Lovetag. Startag er et unikt vedhæng med teksten fra et stjernetegn. Vedhænget giver dig muligheden for at personliggøre din halskæde ved at vælge dit eget stjernetegn eller på en du har nær. 
Vedhænget her en diameter på 18,5 – 19 mm og en tykkelse: 1,5 mm. Kæde med føres ikke og koster
350 DKK.

 Lovetag. Startag is a unique pendant with text from a zodiac. The pendant allows you to personalize your necklace by choosing your own zodiac or the one you have at hand.
The pendant here a diameter of 18.5 - 19 mm and thickness: 1.5 mm. Chain with are not reversed and costs 350 DKK.
 

Jeg ønsker mig stjernetegnet skytten, i rhodineret sterling sølv, med teksten "ARCHER". Min kæreste er skytte og jeg vil kombiner vedhænget med min Lovetaghalskæde fra min brødre for at skabe et helt eget personlige udtryk.
 
wish my star sign the Sagittarius, in silver, with the text "ARCHER". My boyfriend is a shooter and I will combine the pendant with my Lovetag from my brothers to create a very own personal expression.
På kanten af vedhænget er der indgraveret stjernetegnets originale navn, symbol, element og hvilken planet stjernetegnet tilhører. Som vist på nedstående billedet.
 
On the edge of the pendant is engraved stjernetegnets original name, symbol, element and which planet the star sign belongs. As shown in few simple steps before the image.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar