tirsdag den 30. juni 2015

JUNE FAVORITES

 
 
Min første favorit er fra The Body Shop og er Aloe Body Butter. Jeg har meget sensitiv og sart hud og denne creme er perfekt. Der er Aloe vera i den og det har en kølende effekt og er super her til sommer når du har være i solen. Cremen er gør huden blød og har en sart duft af aloe vera.  
 
My first favorite is from The Body Shop and it is Aloe Body Butter. I have very sensitive and delicate skin and this cream is perfect. There are Aloe vera in it and it has a cooling effect and is super this summer when you have to be in the sun. The cream makes the skin soft and has a delicate fragrance of aloe vera.
 
 
Min næste favorit er et par solbriller fra COSTUME med en værdi på 300 kr. Jeg har haft svært ved at finde et par der passer mig, men da jeg købte COSTUME i starten var de med i bladet. De har en from og farve der klæder mig og elsker designet.
 
  My next favorite is a pair of sunglasses from COSTUME with a value of 300 kr. I have found it difficult to find a pair that fit me, but when I bought COSTUME the beginning of Junethey were added in the magazine. They have a devout and color that looks good on me and it is love the design.

 
 
Den sidste favorit er en hårlak fra AUSSIE. De kalder det selv mirakel hårspray med volumen + hold.
Deres formel er med australske hav tang ekstrakt giver dit hår ekstra volumen og glans uden det se ud til at man har hårlak i. I mit hår holder det i hele dagen og har ikke en duft som skriger hårlak men en behaglig duft.
 
The last favorite is a hairspray from AUSSIE. They call it the miracle hair spray with volume + hold.
Their formula is with Australian sea kelp extract gives your hair extra volume and shine without it appear that you have hairspray. In my hair keeps it throughout the day and do not have a fragrance that screams hairspray but a pleasant scent.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar