onsdag den 1. april 2015

I AM BACK

 
 Ca. de sidste to måneder har jeg slet ikke blogget og en af grunden til det er at min computer har været sendt til reparation og den er anden var at jeg var løbet tør for inspiration til indlæg og ville ikke gøre noget halv.
Men jeg er nu klar til at blogge hver dag og er fuldt op med en masse ideer. Og jeg er glad for at være tilbage og kunne gøre noget af det jeg bliver meste glad for nemlig at inspirerer jer.
 
About the last two months I have not blogged and one of the reason is that my computer has been sent in for repair and the second was that I had run out of inspiration for blogpost and would not do anything half.
But I am now ready to blog every day and is fully up with a lot of ideas. And I'm happy to be back and could do some of what I becomes most happy of namely that inspires you
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar