søndag den 5. oktober 2014

THE TRIP GOES TO... PRAGUE

 
Her klokken 19.30 tager jeg toget fra Tim til Esbjerg station hvor jeg skal mødes ca. 200 elever fra Rybners Handelsskolen ved 22 tiden ved skolen. Så går bussen til Prag og i min bus skal min klasse og HG1B sidde i. Jeg vil prøv at lave en indlæg hver dag, ligesom jeg gjord i Berlin, men kan ikke love noget da jeg ved ikke om der er internet på hotellet.
 
Here at 19:30 I take the train from Tim to Esbjerg station where I will meet approx 200 students from Rybners Handelsskolen at 22 at the school. Then the bus to Prague and in my bus should my class and HG1B sit. I will try to make a post every day like I did in Berlin, but can not promise anything because I do not know if there is internet at the hotel.
 
 
Loves from Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar