torsdag den 19. december 2013

COUNTDOWN TO CHRISTMAS - 19. DECEMBER

 
19. december - 5 dag tilbage!!
 
I morgen er det sidste dag inden Juleferie og så plager vi at skal i kirke, julehygge og sidst og ikke mindst så spiller vi julefodblod. Julefodblod er normal fodblod bare man er bundet sammen og er klædt ud. Jeg har to forslag til hvad man kan være og stadig bruge tøjet efter det.
 
Den første er at være Perrie og Leigh Anne fra Little Mix. Og tøjet er fra der video Move. Og hvis man er smart kan man snakke med to andre veninder og at være de to sidste.  
 
 
Perrie
Læbestift: $25 elizabetharden.com
Hat: £220 avenue32.com
Neglelak: £18 nelly.com
Jakke: €465 shopmrsh.com
Sko: $190 topshop.com
Busker: €230 montaignemarket.com
Top: £120 wolfandbadger.com
 
 
Leigh Anne
Sko: £119 theoutnet.com
Bukser: £220 donnaida.com
Læbestift: $30 bloomingdales.com
Jakke: $1,890 mytheresa.com

Man kan være nogen fra andre bandtes, hvis det er det fx to fra 1D. Bare være kreative.

Nummer to er at være spion og de ting kunne jeg kunne jeg med glæde bruge efter.


Hat: $175 rag-bone.com
Solbriller: $200 ray-ban.com
Jakke: £95 topshop.com
Bukser: $40 mango.com
Sko: $298 theoutnet.com
Top: $72 topshop.com


Bare så fantasien løs og være kreative så går det nok.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og være klædt ud som da min makker har dårlig knæ, tror jeg.
Så jeg tager bare nissehue med.  
 

1 kommentar: