lørdag den 7. september 2013

ASK ME

Det er bloggens fødselsdag i dag!! Hurra!!
Og der for har jeg valgt at lave en ASK ME.
 
Anonym: Hvad er det bedste ved at have en blog?? 
 Alle jer! Alle de positive kommentar. Jeg HAR de bedste læser!
Carla: Har du en y-designer?? Hvis ja hvem?
 Ja jeg har. Internationalt er det Karl Lagerfeld (Ham fra Chanel) fordi han er rigtig godt til sit arbejde og så er han sig selv!
Og her fra Danmark er det Stine Goya. Hun er en fantastisk grafisk designer og er vildt godt til det. Og så lave hun bare noget fantastisk tøj!  http://www.stinegoya.com/
 
Asta: Hvem er din yndlings blogger?
Min yndlings blogger er nok Pernille fra LOOK DE PERNILLE
Hun er en af dem der er inde i Go´ Morgen Danmark også har hun den fedest stil ever!
Hun laver nogle gode indlæg om mode. http://lookdepernille.com/
Anonym: Skal du gå på Rsej igen i år??
Ja da! Og til jer der ikke ved hvad Rsej er så er det Ringkøbing Skjern Egen Juniorhold.(Gymnastikhold)
 Sofie: Hvad kan du bedst og værst lide ved dig selv?
Det bedste er nok mine øjne. Det kan godt være at jeg bruger briller, men den er jeg også super glad for. Jeg elsker farven de har altså mine øjne.
Det værste er nok det ar jeg har på knæet. Men det er blevet en del af mig så jeg har ikke så meget i mod det som jeg har haft.
Julie Agerlund: Hvorfor startede du med at blogge?
Jeg så en modeblogger i tv'et også ville jeg prøve det. Også er jeg blevet bide af det!
Anonym: Har du en parfume der betyder noget for dig??
Jeg har flere og jeg bruger dem efter humor.
  Anonym: Har du et y-mærke i tøj?? Hvis ja hvilken?
Jeg har ikke noget ynglings mærke. Jeg køber det jeg godt kan lide og hvad jeg følger mig tilpas i.
Trine:  Hvad laver du i dine fritid ud over at blogge??
Jeg går til gymnastik to gang i ugen og så har jeg mit arbejde ved siden af.
Anonym: Hvordan er dit liv pt.??
Det kunne ikke være bedre!!
Anonym: Hvis du kun måtte gå i en farve resten af livet hvad skulle det så være??
Den var svær! For jeg elsker tøj med farve på! Men jeg ville nok vælge sort, fordi det ville aldrig gå af mode og man kan få meget fedt sort tøj.
Anonym: Y-sang lige pt.??
Den var svær... Pt. er det nok Ellie Goulding jeg har hørt mest.
Anonym: Er der en eller flere youtuber du kan anbefale??
Nej desværre..
 
Tak for det første år..
Jeg vil anbefale at åbne linket her:  http://www.123kort.dk/send_postkort.html?id=359
Mange Knuser Fra Katrine!!
 
 
 

4 kommentarer: