fredag den 19. juli 2013

Tag De Kendtes Stil-Little Mix

Jade:





Husk selerne!! Hun bruger dem til Bukser, nederdel og shorts.. Og ja det ser mega fedt ud!!  Og så er det personligt..

Jesy:


Hun bruger tit en oversize t-shirts som kjole med et par fede sko/støvler og gerne med hæl..Også måske strømpebukser... Og nogle fede smykker!

Leigh Anne:


 Hendes stil er super fed og er lidt hip hoppet og med meget farve på.. 

Perrie:


Hendes stil er mere feminint i det men med noget råt over det.. Hun bruger tit en blomsterkrans eller sådan en hat som er oven over ...
Det hele kan købes i H&M til en god pris..
Nyder i sommeren?
Det gør jeg i den grad!! Det er også der for jeg ikke har blogget så meget og jeg er meget ked af det.. Jeg lover der kommer mere..!
-Katrine

9 kommentarer:

  1. Eeeeeej hvor fedt!!! :-) Vil du ikke lave flere af sådan nogle?? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 Tak!! Jo hvis du gerne vil:):)

      Slet
  2. Du er super god:))

    SvarSlet
  3. Jeg syntes slet ikke det ligner det samme!....

    SvarSlet
  4. Elsker det!!! Hvor fik du den ide fra?!? :-)<3

    SvarSlet
  5. 1000 taaak for alle de dejlige ord:-)<3
    -Katrine

    SvarSlet
  6. Nice! Hvor har du fået den ide fra..? :)<3

    SvarSlet
  7. Fik selv ideen... Den kom bare til mig da jeg er helt tosset med dem!! :)<3

    SvarSlet