torsdag den 25. april 2013

ZOOM-DGIs Verdenshold/Danish National Gymnastics Team

 
I går var jeg inde og se Verdensholdet! Man en fed oplevesle for en gymnast!
Lige nu sidder jeg og ønsker at det er mig om små 5 år der kan det!
 

Jeg vil sååå gerne det!! Men jeg er jo ved at tage min uddannelse der... Sååå jeg ved ikke hvad jeg skal gøre lige nu! 
Selv om du ikke er en der er vild med gymnastikopvisninger så skal man godt se dette!!!!
Det er for vildt! Og de er pisse gode! Se det!
Holdet i år.
 

4 kommentarer:

  1. Snyd!! :O Gid det var mig der så det!!!

    SvarSlet
  2. Haha! Det kan jeg godt forstå! :D
    -Katrine

    SvarSlet
  3. Du har en god Blog :-) Men der er mange stavefejl, det gør det svært at forstå hvad du mener...

    SvarSlet
  4. Tak :) Jeg ved det godt og jeg skal nok lave om på det :)
    -Katrine

    SvarSlet