onsdag den 23. januar 2013

Taaaaak Julle!!!

 
I den indlæg inden dette skrev jeg om at sundhedsplejersken sagde at jeg ikke bliver højere...Men der er håb inu!! Julie en af min bedste venner skrev dette til mig da jeg havde fortalt hende det:
 
Hvor meget vokser jeg?Når piger er i puberteten, vokser de rigtig hurtigt. Du kan faktisk vokse op til ni centimeter på et år, når du vokser allermest.
Vil du gerne vide, hvor høj du ender med at blive? Prøv at regne det ud med denne ligning:

Højde = (fars højde + mors højde) / 2 – 6,5 cm

Hvor længe vokser jeg?
Efter puberteten stopper du med at vokse så hurtigt, og langsomt stopper du også helt med at vokse i højden. Som regel stopper piger med at vokse, når de er cirka 17 år.
 Det er taget fra vi unge....
 
Taaaaak Julle!!!!
 Fra en meget glad pige!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar